Prodaja karata opala, evo šta će GSP

Prodaja karata u javnom gradskom prevozu u Beogradu dramatično je opala, a broj korisnika mesečne karte smanjio se za više od 30 odsto u odnosu na avgust 2013.

Od početka godine, prodaja karata konstantno je opadala, pišu Večernje novosti, navodeći da se prodaja u avgustu zaustavila na 156.213 dopuna personalizovanih karata, što je za 76.235 manje nego početkom godine.

Ostvareni prihodi na osnovu naplate karata drastično su smanjeni, za četvrtinu u odnosu na prošlu godinu.

Kad se gleda samo ova godina, najdramatičniji je bio maj sa tek 876.129 dopuna, što je za trećinu manje nego u januaru 2014, a skoro trostuko manje nego što je zabeleženo prvog meseca 2012. godine, navode Novosti.

Prošlog meseca zabeleženo je nešto više od milion dopuna, za 60 odsto manje nego u isto vreme 2013. godine.

U gradskoj upravi navode da je rešenje problema u pojačanoj kontroli.

“Primećen je veliki broj putnika koji ne kupuju karte za prevoz, a oni koji ih imaju, ne overavaju ih. Zato se ozbiljno razmišlja o modelima kontrole validiranja karata, angažovanju većeg broja redara i kontrolora koji će zajedno sa komunalnom policijom raditi na uvođenju reda u naplati gradskog prevoza”, kažu u gradskoj upravi.

Direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović rekao je za Novosti da će od 1. septembra početi primena kratkoročnih mera kako bi se poboljšala naplata.

“Suština je u boljoj kontroli i to moramo da obezbedimo. Na tom poslu biće angažovano više komunalnih policajaca, kojima će biti ponuđeno da se samo time bave. Neće se upošljavati novi kontrolori niti će se plaćati iz budzeta”, naveo je Mitrović.

On je dodao i da je teško raskinuti ugovor sa kompanijom “Apeks” jer bi to “izazvalo dodatne komplikacije”.